Man leert klantenservice training voor telemarketing callcenter baan praten over crm en online ondersteuningsvaardigheden reageren om contact met ons op te nemen formulieren vragen en helpen klanten goed advies te geven
zakenman die met mobiele telefoons en laptops werkt, onderhoudt contact met klanten en plant bedrijfsstrategieën, waarbij concepten op de meest efficiënte manier worden gebruikt. 17077012 Stockfoto
De voordelen en nadelen van een Klant Contact Center
SNS decentraliseert dienstverlening en zet in op persoonlijk contact met klant - Frankwatching
Klant Contact Diensten, bij ons is er ruimte voor écht contact!
Laat je klanten niet wachten - DIRECT Klantcontact
Grip op het digitaliseren van je klantcontact met Customer Service Analytics - Future Facts
Waarom klanten digitaal boven traditioneel klantcontact verkiezen - Digital Customer Care Company
Call reductie: overbrug de kloof tussen online en telefonisch contact
De Ondernemer | Retailwatcher Fred Rutgers: Door deze ontwikkeling…
Maak klanten enthousiast met deze vijf tips voor optimaal klantcontact | Places.nl
The Digital Hotline | Customer Case Study - Puzzel
5 tips om het contact met je klanten te verbeteren - ZZP Daily
Klant contact center: hoe goed kan het zijn? - Symagic
5 simpele stappen die zorgen voor een optimaal klantcontact | Bijgespijkerd
Lancering Contact Center voor bestaande klanten en eigen initiatieven
Zo maak je echt contact met klanten en collega's: 2 x 4 tips - Job Education